ورود / ثبت نام

کارگاه دو روزه نوروفیدبک

گروه آتیه درخشان ذهن با هدف آشنایی علاقه‌مندان و متخصصین با فناوری نوروفیدبک در حوزه درمان و پژوهش قصد دارد کارگاه نوروفیدبک را با همکاری گروه بین‌المللی Neurocare و آزمایشگاه ملی نقشه برداری ذهن به صورت دو روز برگزار کند.

نوروفیدبک نوعی بیوفیدبک و درمانی مبتنی بر شرطی سازی وسیله ای است. در این روش از طریق ثبت و اندازه گیری امواج مغزی (EEG)، سیگنالی تولید می شود که با ارائۀ بازخورد به مغز، به تنظیم فعالیت مغز کمک می کند. نوروفیدبک از طریق سنسورهایی که روی سر فرد نصب می شوند عملکرد مغز را لحظه به لحظه مونیتور کرده و مانند یک آینه برای مغز عمل می کند. نتیجۀ این مشاهداتِ لحظه به لحظه به مغز بازخورد داده می شود تا فعالیتش را بهینه کند. طبق مطالعات نوروفیدبک می تواند در درمان علایم و نشانه های اختلالات توجهی، افسردگی، اضطراب، اختلالات خواب و … موثر باشد.
گروه آتیه درخشان ذهن با هدف آشنایی علاقه‌مندان و متخصصین با فناوری نوروفیدبک در حوزه درمان و پژوهش قصد دارد کارگاه نوروفیدبک را با همکاری گروه بین‌المللی Neurocare و آزمایشگاه ملی نقشه برداری ذهن به صورت دو روز برگزار کند. لازم به ذکر است در پایان کارگاه به تمامی شرکت‌کنندگان گواهی معتبر مورد تایید موسسه بین‌المللی BCIA ارائه خواهد شد.

جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید .

دیدگاه ها

برای ثبت دیدگاه کافیست وارد حساب کاربری خود شوید.

خبرنامه آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز

با عضویت در خبرنامه آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز از آخرین اخبار و رویدادها مطلع شوید.

پرداخت هزینه آزمایشات دریافت گواهی پشتیبانی
صفحه اصلی
جستجو
دسته بندی
باشگاه
حساب کاربری