ورود / ثبت نام

برگزاری کارگاه بین‌المللی آشنایی با روش‌های تحریک الکتریکی و کاربردهای بالینی، پژوهشی و مطالعات شناختی آن، تیر ۹۷

شرکت کنندگان در این دوره‌ی آموزشی، با تحریک الکتریکی فراجمجمه‌ای جریان مستقیم (tDCS) و متناوب (tACS) و همچنین تحریک فراجمجمه‌ای با نویز رندوم (tRNS) آشنا شدند.

در روزهای ۶ و ۷ تیر ۱۳۹۷ کارگاه بین‌المللی آشنایی با روش‌های تحریک الکتریکی و کاربردهای بالینی، پژوهشی و مطالعات شناختی آن، به تدریس دکتر رضا رستمی (استاد روانپزشکی دانشگاه تهران و مدیر کلینیک آتیه درخشان ذهن)‌ و پروفسور مایکل آندرس نیچه (مدیر علمی مرکز تحقیقات محیط کار و عوامل انسانی لایبنیتس) با استقبال گسترده‌ی مخاطبین برگزار گردید.

شرکت کنندگان در این دوره‌ی آموزشی، با تحریک الکتریکی فراجمجمه‌ای جریان مستقیم (tDCS) و متناوب (tACS) و همچنین تحریک فراجمجمه‌ای با نویز رندوم (tRNS) آشنا شدند. پس از بیان مقدماتی پیرامون tES، ملاحظات روش شناختی مربوط به آن مرور شد. چگونگی استفاده از دستگاه‌های تحریک الکتریکی در بخش عملی نمایش و شرح داده شد، پس از آن راهبردهای پژوهش‌های بالینی و کاربردهای بالینی مورد تمرکز قرار گرفتند. در نهایت شیوه‌های طراحی پروژه‌های مربوطه و ارتقای عملکرد عصبی، پایان‌بخش کارگاه دو روزه بودند.

دیدگاه ها

برای ثبت دیدگاه کافیست وارد حساب کاربری خود شوید.

حامد سرهنگ پور
حامد سرهنگ پور
6 سال پیش

سلام
این کارگاه باز هم برگزار می شه ؟ امکان تماس با پروفسور نیچه به طریقی مقدور هست؟

پشتیبانی وبسایت
6 سال پیش

سلام
کاربر گرامی لطفا برای دریافت پاسخ سوال خود با آزمایشگاه تماس بگیرید و یا بعد از ثبت نام در بخش پشتیبانی تیکت ارسال نمایید.

خبرنامه آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز

با عضویت در خبرنامه آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز از آخرین اخبار و رویدادها مطلع شوید.

پرداخت هزینه آزمایشات دریافت گواهی پشتیبانی
صفحه اصلی
جستجو
دسته بندی
باشگاه
حساب کاربری