ورود / ثبت نام

برگزاری رویکرد شواهد بنیان در تشخیص و درمان اختلالات روانپزشکی بر مبنای نقشه‌ی مغزی (QEEG): از دیتای خام تا گزارش بالینی

آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز با همکاری گروه آتیه درخشان ذهن، رویکرد شواهد بنیان در تشخیص و درمان اختلالات روانپزشکی بر مبنای نقشه‌ی مغزی (QEEG) را در تاریخ ۲۳ و ۲۴ آبان برگزار کرد.

آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز با همکاری گروه آتیه درخشان ذهن، رویکرد شواهد بنیان در تشخیص و درمان اختلالات روانپزشکی بر مبنای نقشه‌ی مغزی (QEEG) را در تاریخ ۲۳ و ۲۴ آبان برگزار کرد. این کارگاه با اهدافی از جمله: آشنایی با مبانی و کلیات EEG و ERP، نحوه‌ی تشخیص و حذف آرتیفکت‌ها و نویزها، بیومارکرهای QEEG در افراد سالم و بیمار، پروتکل‌های درمانی و تجویز دارو بر مبنای نقشه‌ی مغزی، نشانگرهای زیستی در اختلال نقص توجه- بیش‌فعالی، و مفهوم پتانسیل وابسته به رویداد (ERP) و کاربردهای بالینی آن، برگزار شد. بیش از ۴۰ نفر در این کارگاه حضور داشتند.

مدرسان این کارگاه بین‌المللی دارای امتیاز بازآموزی که ترجمه‌ به فارسی همزمان نیز داشت، دکتر آندراس مولر (رییس هیات مدیره‌ی HBImed AG) و پروفسور رضا رستمی استاد تمام دانشگاه تهران و مدیر کلینیک آتیه درخشان ذهن بودند.

photo1720
photo1721
photo1722
photo1723

دیدگاه ها

برای ثبت دیدگاه کافیست وارد حساب کاربری خود شوید.

خبرنامه آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز

با عضویت در خبرنامه آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز از آخرین اخبار و رویدادها مطلع شوید.

پرداخت هزینه آزمایشات دریافت گواهی پشتیبانی
صفحه اصلی
جستجو
دسته بندی
باشگاه
حساب کاربری