ورود / ثبت نام

فراخوان مشارکت همکاران پژوهشی در آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز

آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز با هدف بازاریابی خدمات مشتریان CRM))، افزایش گستره‌ جغرافیایی ارائه خدمات و ترویج دانش نقشه برداری مغز در سطح ملی، همکار پژوهشی می‌پذیرد. اساتید راهنما و پژوهشگران حوزه علوم شناختی می‌توانند از پایگاه داده و بانک اطلاعات همکاران پژوهشی آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز استفاده کنند.

مدیر ارتباط با مشتریان آزمایشگاه ملی نقشه‌برداری مغز گفت: پایگاه داده‌ای با نام «همکار پژوهشی داوطلب» در آزمایشگاه نقشه‌برداری مغز ایجاد شده است و در اختیار و دسترس مشتریان و پژوهشگرانی که امکان مراجعه حضوری ندارند قرار داده می‌شود. از این رو برای اساتید راهنما یا پژوهشگرانی که طرح مستقل پژوهشی مطرح می‌کنند یا به طور کلی نماینده‌ای برای تبادل اطلاعات و آوردن آزمودنی‌ها ندارند، این فرصت مهیا شده تا از این پایگاه داده بهره‌مند شوند و همکار پژوهشی خود را از این پایگاه انتخاب کنند. 

طی این فراخوان آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز از علاقه‌مندان با رشته‌های مرتبط و سابقه کار پژوهشی در حوزه‌های مرتبط با نقشه برداری مغز، دعوت به ثبت‌نام و پرکردن «فرم درخواست مشارکت به عنوان همکار پژوهشی» می‌کند. علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی https://nbml.ir/FA/fellow فرم مذکور را تکمیل کنند. مجریان طرح‌های پژوهشی می‌توانند با بررسی رزومه همکاران پژوهشی و توافق با فرد منتخب، نماینده خود را به آزمایشگاه معرفی و صلاحیت نماینده خود و انجام روند پروژه را تایید کنند. 

دیدگاه ها

برای ثبت دیدگاه کافیست وارد حساب کاربری خود شوید.

خبرنامه آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز

با عضویت در خبرنامه آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز از آخرین اخبار و رویدادها مطلع شوید.

پرداخت هزینه آزمایشات دریافت گواهی پشتیبانی
صفحه اصلی
جستجو
دسته بندی
باشگاه
حساب کاربری