ورود / ثبت نام

ششمین فراخوان حمایت از دانشجویان دوره‌ی دکترا و اساتید دانشگاه‌ها برای ارائه‌ی مقاله در کنگره‌های بین‌المللی

ستاد توسعه علوم و فن آوری های شناختی برای ارتقاء سطح علمی آموزشی-پژوهشی دانشجویان دوره دکترا و اعضای هیات علمی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی در ششمین فراخوان حمایتی خود اعلام کرد

ستاد توسعه علوم و فن آوری های شناختی برای ارتقاء سطح علمی آموزشی-پژوهشی دانشجویان دوره دکترا و اعضای هیات علمی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی در ششمین فراخوان حمایتی خود اعلام کرد: از دانشجویان دوره دکترا و اساتید دانشگاه ها برای ارایه مقاله در کنگره های بین المللی منتخب این ستاد ،کمک مالی پرداخت می کند. ستاد علوم شناختی سالانه در دو مقطع زمانی به متقاضیان کمک هزینه شرکت در کنگره‌های علوم و فن آوری های شناختی در خارج از کشور اعطا می‌کند.

متقاضیان بر اساس این فراخوان از تاریخ بیست و پنجم ماه جاری که به مدت یک ماه ادامه دارد ، می‌توانند چکیده مقاله خود در این فراخوان را ثبت کرده و از فرصت فراهم شده در این زمینه استفاده کنند.

اسامی افراد پذیرفته شده بر اساس نظر شورای مشترک آموزش و پژوهش از طریق کارتابل افراد اعلام می‌شود. متقاضیان می‌بایست در صورت انتخاب شدن برای شرکت در کنگره های منتخب ستاد، مدارک زیر شامل گواهی شرکت در کنگره و ارائه مقاله، گزارش شرکت در کنگره، بلیط رفت و برگشت، مهر ورود و خروج گذرنامه و چکیده مقاله چاپ شده در کنگره را برای برخورداری از حمایت ها به ستاد ارسال نمایند.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و آیین نامه شرایط این حمایت به لینک های زیر مراجعه کنند:

دیدگاه ها

برای ثبت دیدگاه کافیست وارد حساب کاربری خود شوید.

خبرنامه آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز

با عضویت در خبرنامه آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز از آخرین اخبار و رویدادها مطلع شوید.

پرداخت هزینه آزمایشات دریافت گواهی پشتیبانی
صفحه اصلی
جستجو
دسته بندی
باشگاه
حساب کاربری