ورود / ثبت نام

برگزاری هجدهمین جلسه هماهنگی مدرسه ایبرو در آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز در تاریخ ۹۵/۴/۲۹

آقای دکتر حسین زاده، آقای دکتر آی و آقای دکتر قدیری در رابطه با کارهای صورت گرفته در آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز اطلاعاتی ارائه نمودند.

آقای دکتر حسین زاده، آقای دکتر آی و آقای دکتر قدیری در رابطه با کارهای صورت گرفته در آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز اطلاعاتی ارائه نمودند. همان طور که پیش از این آقای دکتر قدیری در جلسات هماهنگی ایبرو اعلام کرده بودند،اوایل مرداد ماه آزمایشگاه رسما افتتاح خواهد شد. بسیاری از تجهیزات موجود در آزمایشگاه از جملهMRI  و EEG نصب و آماده بهره برداری می باشند. در حال حاضر تکنسین ها در حال گذراندن دوره های آموزشی کار با دستگاه ها هستند.

در زمان برگزاری مدرسه ایبرو، اولویت برنامه های آزمایشگاه با ایبرو خواهد بود اما سایر فعالیت های آزمایشگاه نیز ادامه خواهد داشت.

با توجه به فضای موجود در آزمایشگاه می توان گروه های ۱۲ نفره داشت. دو سالن با فضای مناسب هم برای برگزاری جلسات تئوری موجود می باشد.

به منظور تسهیل ورود افراد به دانشگاه در زمان برگزاری ایبرو، هماهنگی های لازم با حراست و انتظامات دانشگاه صورت خواهد گرفت.

در زمان برگزاری ایبرو، تکنسین ها مسئول کار با دستگاه خواهند بود و در صورت نیاز، اساتید ایبرو نیز می توانند با دستگاه کار کنند.

آقای دکتر بتولی با مدرسان گروه های مختلف ایبرو هماهنگی های لازم را انجام خواهند داد تا قبل از شروع مدرسه، چند جلسه در آزمایشگاه برگزار کرده و با دستگاه ها به صورت عملی کار کنند.

پس از پایان جلسه، اعضا از بخش های مختلف آزمایشگاه بازدید کردند. فضای آزمایشگاه بسیار مدرن و زیبا طراحی شده است. تلاش های فراوانی برای تجهیز و راه اندازی آزمایشگاه صورت گرفته که قابل تحسین است. امید است با امکانات موجود و مدیریت بسیار خوب تیم آزمایشگاه، مدرسه ایبرو به بهترین شکل برگزار گردد.

دیدگاه ها

برای ثبت دیدگاه کافیست وارد حساب کاربری خود شوید.

خبرنامه آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز

با عضویت در خبرنامه آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز از آخرین اخبار و رویدادها مطلع شوید.

پرداخت هزینه آزمایشات دریافت گواهی پشتیبانی
صفحه اصلی
جستجو
دسته بندی
باشگاه
حساب کاربری