ورود / ثبت نام

اولین کارگاه مشترک ایران و چین در حوزه دانش اعتیاد

به منظور تعمیق و توسعه همکاری های میان مراکز علمی و تحقیقاتی ایران و چین و در اجرای طرح های مشترک پژوهشی میان محققان دو کشور، اولین کارگاه مشترک ایران و چین در حوزه...

به منظور تعمیق و توسعه همکاری های میان مراکز علمی و تحقیقاتی ایران و چین و در اجرای طرح های مشترک پژوهشی میان محققان دو کشور، اولین کارگاه مشترک ایران و چین در حوزه دانش اعتیاد با حمایت صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور و فرهنگستان علوم چین توسط انجمن علوم اعصاب ایران و مرکز تحقیقات علوم اعصاب دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به عنوان میزبان، اواخر مرداد ماه سال جاری در تهران برگزار خواهد شد.

این کارگاه تخصصی مشترک میان محققان و اساتید ایرانی و چینی در راستای توسعه و گسترش همکاری های بین المللی در میان کشورهای منطقه آسیا بر پا می شود. فراهم آوردن زمینه های تقویت تحقیقات مشترک ترجمانی بالینی و پایه میان پژوهشکده روانشناسی وابسته به فرهنگستان علوم این کشور و مراکز علمی و تحقیقاتی کشورمان از اهداف برپایی اولین کارگاه مشترک دو کشور در حوزه دانش اعتیاد است.

انجمن علوم اعصاب ایران درچارچوب سیاست های برنامه ریزی شده، تلاش می کند تا دامنه اجرای طرح های مشترک پژوهشی میان محققان و اساتید برجسته دو کشور را گسترش داده و زمینه برای بسط همکاری های دوجانبه در عرصه های علمی و تخصصی هر چه بیشتر تقویت شود.

این کارگاه تخصصی بین المللی در حوزه دانش اعتیاد با حمایت و همکاری چندین سازمان حمایتی و مراکز علمی و دانشگاهی از جمله صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور، ستاد توسعه علوم و فن آوری شناختی، آزمایشگاه نقشه برداری مغز، دانشگاه های علوم پزشکی شهید بهشتی و تهران، دانشگاه تربیت مدرس، دانشگاه تهران، دانشگاه فردوسی مشهد و پژوهشکده لیزر و پلاسمای دانشگاه شهید بهشتی به مدت سه روز از بیست و پنجم مرداد ماه در تهران برگزار می شود.

در این کارگاه، سیزده تن از اساتید و محققان برجسته علوم پایه و بالینی ایران و چین آخرین یافته ها و اطلاعات خود در حوزه دانش اعتیاد را به اشتراک می گذارند و در جریان آن زمینه های اجرای طرح های مشترک تحقیقاتی با تشکیل میزگردهای تخصصی نیز مورد بررسی و تبادل نظر قرار خواهد گرفت.

انجمن علوم اعصاب ایران از تمامی دانشجویان، محققان، اساتید و نخبگان دست اندرکار در حوزه تحقیقات پایه، پیشگیری، درمان و دیگر جنبه های تخصصی دانش اعتیاد جهت شرکت در این نشست علمی تخصصی، دعوت به عمل می آورد.

کلیه علاقمندان میتوانند از طریق لینک زیر با تکمیل فرم ثبت نام، بطور رایگان در این کارگاه شرکت نمایند.

https://forms.gle/fkbbSJHxoBP1XF3YA

Iran China

دیدگاه ها

برای ثبت دیدگاه کافیست وارد حساب کاربری خود شوید.

خبرنامه آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز

با عضویت در خبرنامه آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز از آخرین اخبار و رویدادها مطلع شوید.

پرداخت هزینه آزمایشات دریافت گواهی پشتیبانی
صفحه اصلی
جستجو
دسته بندی
باشگاه
حساب کاربری