ورود / ثبت نام

برگزاری هشتمین کمیسیون دائمی هیئت امنای آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز

هشتمین کمیسیون دائمی هیئت امنای آزمایشگاه با 13 دستور و به ریاست معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز هشتمین کمیسیون دائمی هیئت امنای این آزمایشگاه با ۱۳ دستور ۷ خردادماه ۱۴۰۱ به ریاست دكتر پیمان صالحی معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به صورت مجازی برگزار شد.
در ابتدای جلسه دکتر محمدرضا آی رئیس آزمایشگاه و دبیر کمیسیون دائمی، گزارش عملکرد از فعالیت‌های انجام شده در سال ۱۴۰۰ اعم از فعالیت‌ واحدهای فنی آزمایشگاهی، فعالیت‌های آموزشی و ترویجی در سراسر کشور، نتایج نظرسنجی از مشتریان و پژوهشگران، اقدامات انجام شده در خصوص ارزش آفرینی کلینکی پروژه ها و خدمات جدید آزمایشگاه ارائه کرد.
در ادامه مهندس رضا کاظمی مدیر برنامه، بودجه و تضمین کیفیت آزمایشگاه در خصوص میزان پیشرفت برنامه راهبردی آزمایشگاه در سال ۱۴۰۰ به ارائه گزارش پرداخت.
با توجه به دستور جلسه این کمیسیون گزارشی نیز از عملکرد مالی حسابرسی شده سال ۹۹، برنامه نیروی انسانی آزمایشگاه، دستورالعمل پرداخت فوق‌العاده فنی، اختصاص مازاد درآمد سال ۱۴۰۰ به سرمایه های خرید و تعمیر تجهیزات، بودجه تفضیلی، افزایش تعرفه‌های خدمات آزمایشگاه مورد بررسی قرار گرفت.

photo1908
photo1909

دیدگاه ها

برای ثبت دیدگاه کافیست وارد حساب کاربری خود شوید.

خبرنامه آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز

با عضویت در خبرنامه آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز از آخرین اخبار و رویدادها مطلع شوید.

پرداخت هزینه آزمایشات دریافت گواهی پشتیبانی
صفحه اصلی
جستجو
دسته بندی
باشگاه
حساب کاربری