ورود / ثبت نام

در سال ۹۷ شش مرکز دانشگاهی و درمانی کشور با حمایت ستاد توسعه‌ي علوم شناختی به سیستم‌ها و تجهیزات پیشرفته در حوزه‌های علوم شناختی مجهز شدند

دکتر "محمد حسین مقامی" کارشناس ارشد ستاد توسعه‌ی علوم و فن‌آوری‌های شناختی اعلام کرد: این اقدام در راستای تمرکز بر تربیت و آموزش نیروی انسانی متخصص و همچنین ...

دکتر "محمد حسین مقامی" کارشناس ارشد ستاد توسعه‌ی علوم و فن‌آوری‌های شناختی اعلام کرد: این اقدام در راستای تمرکز بر تربیت و آموزش نیروی انسانی متخصص و همچنین تجهیز آزمایشگاه‌ها و آماده‌سازی ابزارها و زیرساخت‌های مورد نیاز حوزه‌ی علوم شناختی در مراکز علمی و تخصصی انجام می‌شود و به عنوان یک اولویت در راهبرد ستاد توسعه‌ی علوم و فن‌آوری‌های شناختی جایگاه ویژه‌ای دارد.

کارشناس ارشد ستاد علوم شناختی گفت: با حمایت‌های ستاد در سال گذشته شش مرکز درمانی و دانشگاهی به دستگاه‌ها و تجهیزات پیشرفته از جمله سیستم ثبت فعالیت‌های الکتریکی مغز (الکتروانسفالوگرام) ۶۴ کاناله مجهز شدند.

دکتر مقامی یادآور شد: ستاد توسعه‌ی علوم شناختی در این رهگذر تلاش می‌کند از یک سو سیاست تشویق و ترغیب محققان و متخصصان برای دستیابی به خودکفایی و بومی سازی تجهیزات درحوزه‌ی علوم شناختی را مورد حمایت و پشتیبانی قرار دهد و از طرف دیگر دانش علوم شناختی در مراکز علمی و دانشگاهی توسعه و گسترش یابد.

به اعتقاد مدیران ارشد ستاد علوم شناختی توانمندی در تامین زیرساخت‌ها و ابزارهای مورد نیاز ارائه‌کنندگان خدمات شناختی یکی از الزامات موفقیت برنامه‌های توسعه و تعالی ارائه خدمات شناختی در کشور محسوب می‌شود.

برای مشاهده‌ی متن کامل خبر و اطلاع از نام مراکز و تجهیزات اینجا کلیک کنید.

دیدگاه ها

برای ثبت دیدگاه کافیست وارد حساب کاربری خود شوید.

خبرنامه آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز

با عضویت در خبرنامه آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز از آخرین اخبار و رویدادها مطلع شوید.

پرداخت هزینه آزمایشات دریافت گواهی پشتیبانی
صفحه اصلی
جستجو
دسته بندی
باشگاه
حساب کاربری