ورود / ثبت نام

برگزاری سومین جلسه‌ از سلسله جلسات مشاوره‌ی پژوهشی با مشاورین آزمایشگاه

در راستای ارتقای کیفیت پژوهش‌ها و اطمینان از جهت‌گیری پروژه‌ها در راستای علوم نقشه برداری مغز، بنا به پیشنهاد مشاورین و تصویب هیات رییسه آزمایشگاه، امکان دریافت مشاوره‌ي حضوری از اساتید مطرح در محل آزمایشگاه فراهم شده است.

در راستای ارتقای کیفیت پژوهش‌ها و اطمینان از جهت‌گیری پروژه‌ها در راستای علوم نقشه برداری مغز، بنا به پیشنهاد مشاورین و تصویب هیات رییسه آزمایشگاه، امکان دریافت مشاوره‌ي حضوری از اساتید مطرح در محل آزمایشگاه فراهم شده است. جلساتی با حضور علاقه‌مندان به دریافت مشاوره، و اساتید مطرح هر زمینه به صورت ماهیانه برگزار می‌گردد. پیش از این دو جلسه از این جلسات برگزار شده و این ماه نیز در روز چهارشنبه ۲۴‌ام ماه سومین جلسه با حضور دکتر محمد محمدزاده ( استاد دانشگاه شهید بهشتی) در زمینه‌ی ملاحظات سخت افزاری لازم جهت افزایش کنتراست تصاویر در مطالعات Brain fMRI، تشکیل شد. این جلسه در اتاق مشاورین آزمایشگاه به مدت دو ساعت به طول انجامید.

علاقه‌مندان می‌توانند با دنبال کردن بخش رویدادهای پیش‌ رو در وبسایت آزمایشگاه، از جلسات بعدی و موضوعات آن‌ها مطلع شده و با توجه به نیاز خود، برای شرکت در جلسه برنامه‌ریزی کنند. لازم به ذکر است این جلسات به طور رایگان برگزار می‌گردد.

photo1675
photo1676
photo1677

دیدگاه ها

برای ثبت دیدگاه کافیست وارد حساب کاربری خود شوید.

خبرنامه آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز

با عضویت در خبرنامه آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز از آخرین اخبار و رویدادها مطلع شوید.

پرداخت هزینه آزمایشات دریافت گواهی پشتیبانی
صفحه اصلی
جستجو
دسته بندی
باشگاه
حساب کاربری