ورود / ثبت نام

پنج سیستم تصویربرداری «نورو اپتیک» برای مطالعه‌ي حرفه‌ای و تخصصی مغز در دانشگاه شهید بهشتی راه‌اندازی می‌شود

با حمایت‌های ستاد توسعه علوم و فن‌آوری‌های شناختی، طراحی، ساخت و راه‌اندازی پنج سیستم تصویربرداری "اپتیکی" برای مطالعه مغز در دانشگاه شهید بهشتی در حال اجرا است.

مجریان و محققان آزمایشگاه‌های گروه پیشران "نورواپتیک" در دانشگاه شهید بهشتی و مرکز تحقیقات علوم اعصاب آن اعلام کردند: با حمایت‌های ستاد توسعه علوم و فن‌آوری‌های شناختی، طراحی، ساخت و راه‌اندازی پنج سیستم تصویربرداری "اپتیکی" برای مطالعه مغز در دانشگاه شهید بهشتی در حال اجرا است.

همکاری نزدیک محققان برجسته کشور از حوزه‌های مختلف علمی برای رسیدن به یک هدف کاربردی مشخص، دستاوردهای ملموس و ارزش افزوده بالایی برای کشور خواهد داشت و با توجه به ماهیت بین رشته‌ای بودن حوزه‌ی علوم شناختی، بسط و گسترش همکاری‌ها میان اساتید، متخصصان و محققان در کشور ضروری است.

گروه "نورو اپتیک" متشکل از اساتید مجرب در حوزه علوم اعصاب شناختی و حوزه لیزر و پلاسما است که فعالیت‌های پژوهشی خود را در دانشگاه شهید بهشتی و مرکز تحقیقات علوم اعصاب دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی آغاز کرده است.

دکتر"حسین عزیزی" از کارشناسان ارشد ستاد توسعه علوم و فن آوری‌های شناختی با اشاره به اینکه همیشه یکی از دغدغه‌های جدی ستاد، "خروجی محور بودن طرح‌ها" است، گفت: در شرایط کنونی تعامل حوزه‌های مختلف با یکدیگر ابزار سازی و ایجاد فن‌آوری در حوزه‌های علوم شناختی را ممکن کرده است و بهره وری از ظرفیت و پتانسیل‌های موجود در کشور در برنامه‌های ستاد قرار دارد...

برای مشاهده‌ی متن کامل خبر اینجا کلیک کنید.

دیدگاه ها

برای ثبت دیدگاه کافیست وارد حساب کاربری خود شوید.

خبرنامه آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز

با عضویت در خبرنامه آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز از آخرین اخبار و رویدادها مطلع شوید.

پرداخت هزینه آزمایشات دریافت گواهی پشتیبانی
صفحه اصلی
جستجو
دسته بندی
باشگاه
حساب کاربری