ورود / ثبت نام

حضور آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز در مدرسه‌ی پاییزه‌ی brain research 2017 ، مشهد

دانشگاه فردوسی مشهد به حمایت ستاد توسعه‌ی علوم و فناوری‌های شناختی، مدرسه‌ی پاییزه‌ی پژوهش‌های کاربردی در حوزه‌ی مغز را تحت عنوان brain research 2017 در تاریخ ۱۸ تا ۲۲ آذر ۱۳۹۶ برگزار کرد.

دانشگاه فردوسی مشهد به حمایت ستاد توسعه‌ی علوم و فناوری‌های شناختی، مدرسه‌ی پاییزه‌ی پژوهش‌های کاربردی در حوزه‌ی مغز را تحت عنوان brain research 2017 در تاریخ ۱۸ تا ۲۲ آذر ۱۳۹۶ برگزار کرد. تدریس مباحث توسط اساتید به نام و برجسته‌ی این حوزه از جمله خانم دکتر خرمی، پروفسور Wallois، دکتر سعادتمند، دکتر بتولی، دکتر کاظمی، دکتر شادمان، دکتر صفایی و دکتر مقیمی انجام شد. در این مدرسه ۶۰  نفر از دانشجویان مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا از رشته‌های برق، فیزیک، مهندسی پزشکی، علوم شناختی و ... شرکت کردند.

برخی مباحث و موضوعات مطرح شده به شرح زیر است:

مفاهیم اولیه‌ی EEG، ثبت داده و تحلیل و تفسیر آن، نقشه برداری مغز و اصول آن، مفاهیم اولیه‌ی fNIRS، تحریک الکتریکی فراجمجمه‌ای مغز، زبان و مغز، موسیقی و مغز و ... .

آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز به عنوان یکی از حامیان در این رویداد شرکت داشت و به معرفی امکانات، خدمات و تجهیزات خود و همچنین روند ثبت پروژه و پاسخ گویی به سوالات مخاطبین در این زمینه پرداخت. در نهایت هم مذاکراتی در رابطه با همکاری دانشگاه فردوسی مشهد و آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز انجام شد.

آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز همچنین با برگزاری دو کارگاه نقشه برداری مغز و اصول و قوانین آن (با تاکید بر روش‌های ام آر آی) به سخنرانی آقای دکتر امیرحسین بتولی و تحریک الکتریکی فراجمجمه‌ای مغز به سخنرانی خانم دکتر آناهیتا خرمی و خانم نرگس صادق بیگی حضور خود را پررنگ‌تر کرد.

photo653
photo654
photo655

دیدگاه ها

برای ثبت دیدگاه کافیست وارد حساب کاربری خود شوید.

خبرنامه آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز

با عضویت در خبرنامه آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز از آخرین اخبار و رویدادها مطلع شوید.

پرداخت هزینه آزمایشات دریافت گواهی پشتیبانی
صفحه اصلی
جستجو
دسته بندی
باشگاه
حساب کاربری