ورود / ثبت نام

آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز حامی کنفرانس ملی مهندسی کامپیوتر، فناوری اطلاعات و کاربردهای هوش مصنوعی، با محوریت علوم شناختی

هدف این کنفرانس، ایجاد یک محفل علمی برجسته و محیطی جهت تبادل نظر و ارائه آخرین یافته‌های علمی و پژوهشی توسط دانشگاهیان، سازمان‌ها و صنعتگران در همه زمینه‌های مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات می باشد

هدف این کنفرانس، ایجاد یک محفل علمی برجسته و محیطی جهت تبادل نظر و ارائه آخرین یافته‌های علمی و پژوهشی توسط دانشگاهیان، سازمان‌ها و صنعتگران در همه زمینه‌های مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات می باشد. برگزاری نشست‌های علمی-‌تخصصی،کارگاه های آموزشی، میزگردهای علمی و همچنین نمایشگاه، از برنامه‌های جانبی این کنفرانس می‌باشند.

محورهای اصلی کنفرانس عبارتند از: علوم شناختی، هوش مصنوعی و کاربردها، پردازش سیگنال، سیستم‌های هوشمند و رایانش نرم، الگوریتم و نظریه‌ی محاسبات و... .

آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز نیز به عنوان حامی در این رویداد شرکت خواهد داشت و به معرفی امکانات، خدمات و تجهیزات خود خواهد پرداخت و با برگزاری کارگاه «کاربرد پردازش سیگنال در علوم اعصاب محاسباتی» در راستای یکی از مهمترین اهداف خود، توسعه و ترویج علوم حوزه‌ی نقشه برداری مغز، عمل خواهد کرد. در این کارگاه به معرفی ماهیت سیگنال‌های بیولوژیک، ثبت سیگنال، مشکلات و چالش‌ها، و معرفی روش‌های پردازش سیگنال پرداخته خواهد شد.

منتظر دیدار شما هستیم.

تاريخ برگزاري: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶

برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس www.ceitconf.ir مراجعه نمایید.

دیدگاه ها

برای ثبت دیدگاه کافیست وارد حساب کاربری خود شوید.

خبرنامه آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز

با عضویت در خبرنامه آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز از آخرین اخبار و رویدادها مطلع شوید.

پرداخت هزینه آزمایشات دریافت گواهی پشتیبانی
صفحه اصلی
جستجو
دسته بندی
باشگاه
حساب کاربری