ورود / ثبت نام

ششمین کنگره‌ی علوم اعصاب پایه و بالینی(BCNC 2017) آذر ماه ۱۳۹۶ برگزار خواهد شد

ششمین کنگره علوم اعصاب پایه و بالینی در تاریخ 29 آذرماه لغایت 1 در ماه سال 1396 در مرکز همایشهای بین المللی رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار خواهد شد.

ششمین کنگره علوم اعصاب پایه و بالینی در تاریخ 29 آذرماه لغایت 1 در ماه سال 1396 در مرکز همایشهای بین المللی رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار خواهد شد. این رویداد علمی شامل جدیدترین یافته ها است که در قالب سخنرانی، کارگاه و سمپوزیوم، و پوستر ارائه خواهد شد. کنگره علوم اعصاب پایه و بالینی توسط دانشگاه علوم پزشکی ایران با همکاری انجمن علوم اعصاب ایران سازمان یافته است.

دانش علوم اعصاب به عنوان یکی از کلیدی ترین حوزه های علم نوین به پشتوانه تلاش مجدانه پیشینیان و دانشمندان بزرگ بین المللی و ایرانی، امروزه به عنوان علمی پیشرو و موثر در حوزه های سلامت جسمی و روانی فرد و اجتماع و به عنوان علمی مبنایی برای فناوری‌های نوظهور شناخته می شود. این علم به مدد یافته های جدید در حوزه های سلولی، مولکولی، ژنتیک، آناتومی، نوروفیزیولوژی، محاسبات و مدل سازی، تکامل، شناخت، رفتارشناسی، تصویر برداری و زیست شناسی سامانه ها، از یک سو آماده جهشی بزرگ در درک مغز و بیماری‌های عصبی و از سوی دیگر در معرض تغییرات ساختاری و روش شناسانه است که خود لزوم همفکری، هم اندیشی و هم افزایی در قالب همایش های علمی را دو چندان نموده است.

پس از پنج دوره برگزاری کنگره علوم اعصاب پایه و بالینی در سالهای 2011 تا 2016 توسط دانشگاه علوم پزشکی ایران و انجمن علوم اعصاب ایران، کنگره ششم با بهره گیری از تجارب گذشته، تقویت نقاط قوت و رفع کمبودها، به عنوان فرصتی برای گرد همایی اندیشمندان این حوزه از سراسر میهن عزیزمان ایران و جهان به منظور به اشتراک گذاشتن آخرین یافته ها و دیدگاه های علمی در هر دو بخش پایه و بالینی برگزار خواهد شد. محورهای همایش شامل حوزه های متنوع این علم از پایه تا بالین و از سطوح سلولی-مولکولی تا رفتار و شناخت و از سلامت تا بیماری است که در بخش محورهای کنگره در وبسایت http://bcnc.ir ارائه شده است.

http://bcnc.ir

دیدگاه ها

برای ثبت دیدگاه کافیست وارد حساب کاربری خود شوید.

خبرنامه آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز

با عضویت در خبرنامه آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز از آخرین اخبار و رویدادها مطلع شوید.

پرداخت هزینه آزمایشات دریافت گواهی پشتیبانی
صفحه اصلی
جستجو
دسته بندی
باشگاه
حساب کاربری