ورود / ثبت نام

سومین سمپوزیوم تازه‌های نقشه برداری مغز ایران ۱۱ و ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ برگزار خواهد شد

«سومین سمپوزیوم تازه‌های نقشه برداری مغز ایران» با رویکرد تقویت مباحثه‌ها و انتقال داده‌های بین رشته‌ای، ۱۱ و ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ در محل ساختمان مرکزی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار خواهد شد.

علم نقشه برداری مغز و کاربرد آن در زمینه‌های مختلف از جمله پزشکی، روانپزشکی، روانشناسی، علوم اعصاب، علوم شناختی و ...، در سال‌های اخیر مورد استقبال بسیاری از پژوهشگران و دانشمندان حوزه‌های گوناگون و مرتبط قرار گرفته است. سرمایه‌گذاری‌های کلان کشورهای پیشرفته در این حوزه نیز بیانگر اهمیت و جایگاه بالای آن می‌باشد. افزايش سرمايه‌گذاري‌ها و حمایت‌های مادي و معنوي به منظور ترویج آن در کشور عزیزمان، جمهوری اسلامی ایران نیز صورت گرفته است. در این راستا و در ادامه‌ی برگزاری سمپوزیوم اول و دوم، آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز به لطف پروردگار منان، با افتخار به اطلاع تمامی پژوهشگران، متخصصان، سرمایه‌گذاران و علاقه‌مندان حوزه‌ی نقشه برداری مغز می‌رساند «سومین سمپوزیوم تازه‌های نقشه برداری مغز ایران» نیز با رویکرد تقویت مباحثه‌ها و انتقال داده‌های بین رشته‌ای، ۱۱ و ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ در محل ساختمان مرکزی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار خواهد شد. با بهره‌گیری از تجارب رویدادهای پیشین و همراهی شما عزیزان امید است این رویداد پربارتر و موفق‌تر برگزار گردد.

سمپوزیوم سوم شامل برنامه‌ها و بخش‌های زیر است که جزئیات هر یک به زودی از طریق وبسایت و کانال آزمایشگاه اطلاع رسانی‌خواهد شد:

  1. پنل‌های تخصصی بین رشته‌ای
  2. نشست بهارانه‌ی پژوهشگران و فن‌آوران نقشه برداری مغز
  3. نشست تخصصی با انجمن‌های علمی و پزشکی
  4. دومین جشنواره‌ی پژوهش و فن‌آوری نقشه برداری مغز
  5. کارگاه‌های تخصصی
  6. ارائه‌ی پوستر
  7. نشست شاخه‌ی دانشجویی نقشه برداری مغز ایران

آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز، از تمامی اساتید، پژوهشگران، علاقه‌مندان و فعالین این حوزه دعوت می‌کند تا با شرکت در این رویداد، بر غنای علمی آن بیفزایند و در ترویج این دانش رو به ‌رشد کشور مشارکت نمایند.

لازم به ذکر است که این دوره پذیرش مقالات به صورت full text انجام می‌شود. همچنین برای برخی گروه‌ها امتیاز بازآموزی در نظر گرفته شده است که در اخبار بعدی به اطلاع می‌رسد.

ISBM2019

دیدگاه ها

برای ثبت دیدگاه کافیست وارد حساب کاربری خود شوید.

خبرنامه آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز

با عضویت در خبرنامه آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز از آخرین اخبار و رویدادها مطلع شوید.

پرداخت هزینه آزمایشات دریافت گواهی پشتیبانی
صفحه اصلی
جستجو
دسته بندی
باشگاه
حساب کاربری