ورود / ثبت نام

حضور آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز در ششمین کنگره‌ی علوم اعصاب پایه و بالینی (BCNC 2017)

ششمین کنگره علوم اعصاب پایه و بالینی در تاریخ ۲۹ آذرماه لغایت ۱ دی ماه سال ۱۳۹۶ در مرکز همایش‌های بین المللی رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد.

ششمین کنگره علوم اعصاب پایه و بالینی در تاریخ ۲۹ آذرماه لغایت ۱ دی ماه سال ۱۳۹۶ در مرکز همایش‌های بین المللی رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد. کنگره علوم اعصاب پایه و بالینی توسط دانشگاه علوم پزشکی ایران با همکاری انجمن علوم اعصاب ایران برگزار می‌شود. پس از پنج دوره برگزاری، کنگره ششم با بهره گیری از تجارب گذشته، تقویت نقاط قوت و رفع کمبودها، به منظور به اشتراک گذاشتن آخرین یافته‌ها و دیدگاه‌های علمی در هر دو بخش پایه و بالینی برگزار شد. محورهای همایش حوزه های متنوع این علم از پایه تا بالین و از سطوح سلولی-مولکولی تا رفتار و شناخت و از سلامت تا بیماری را شامل می‌شد.

آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز نیز در جهت محقق ساختن اهداف خود و به عنوان یکی از حامیان برگزاری، هر ۳ روز در این کنگره حضور یافت؛ و با در نظر گرفتن غرفه‌ای به منظور معرفی آزمایشگاه، تجهیزات و خدمات آن، فرصتی را فراهم کرد تا افرادی که احتمال می‌رود هنوز شناخت لازم و کافی از آزمایشگاه نداشته باشند هم اطلاعات لازم را به دست آورند.

بالغ بر ۱۰۰ نفر از اساتید، پژوهشگران و دانشجویان از غرفه بازدید به عمل آوردند و برای بهره بردن از امکانات موجود در آزمایشگاه تمایل نشان دادند.

در این میان مذاکراتی مبنی بر همکاری‌های آتی با نماینده‌ی رییس دانشگاه صنعتی اراک و رییس کلینیک مغز و شناخت تهران که از غرفه بازدید نمودند نیز صورت گرفت.

همچنین چندین پژوهشگر مقیم خارج از کشور که برای شرکت در کنگره در تهران حضور یافته بودند از احداث چنین محلی در کشور ابراز خرسندی کرده و برای همکاری اعلام آمادگی کردند.

photo686
photo687
photo688
photo689
photo690

دیدگاه ها

برای ثبت دیدگاه کافیست وارد حساب کاربری خود شوید.

خبرنامه آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز

با عضویت در خبرنامه آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز از آخرین اخبار و رویدادها مطلع شوید.

پرداخت هزینه آزمایشات دریافت گواهی پشتیبانی
صفحه اصلی
جستجو
دسته بندی
باشگاه
حساب کاربری