ورود / ثبت نام

کتاب شناخت و اعتیاد توسط Elsevier منتشر شد

کتاب شناخت و اعتیاد )راهنمای پژوهشگران از مکانیزم تا مداخله( که در اول اکتبر ۲۰۱۹ (مهر ۹۸) منتشر شد، یک راهنما برای محققان در زمینه‌ی پیشرفت‌های اخیر علوم اعصاب شناختی در نظریه اعتیاد، تعیین فنوتیپ، درمان‌ها و ...

کتاب شناخت و اعتیاد )راهنمای پژوهشگران از مکانیزم تا مداخله( که در اول اکتبر ۲۰۱۹ (مهر ۹۸) منتشر شد، یک راهنما برای محققان در زمینه‌ی پیشرفت‌های اخیر علوم اعصاب شناختی در نظریه اعتیاد، تعیین فنوتیپ، درمان‌ها و راهکارهای جدید چه در اعتیاد به مواد و چه در اعتیاد رفتاری فراهم می‌کند. این کتاب بر «آنچه باید بدانیم» و «چگونگی به کارگیری» اطلاعات، اولویت بندی اصول و قوانین جدید و تعیین پیشرفته‌ترین ارزیابی‌ها، و تعیین فنوتیپ و ابزارهای درمانی، متمرکز شده است؛ همچنین شامل مطالب مشروحی در زمینه‌ی اپیدمیولوژی عصبی و تصویربرداری ژنتیکی است.

این اثر زیر نظر محقق مشهور جهانی، آنتونیو وردیو گارسیا گردآوری و تالیف شده است و یک راهنمای کارآمد برای محققین علوم اعصاب شناختی و اعتیاد خواهد بود. پژوهشگران رشته‌های روانشناسی و روانپزشکی و سایر حوزه‌های مرتبط نیز می‌توانند از مطالب این کتاب بهره‌مند شوند.

برای مشاهده‌ی جزئیات بیشتر و بیوگرافی نویسنده اینجا کلیک کنید.

دیدگاه ها

برای ثبت دیدگاه کافیست وارد حساب کاربری خود شوید.

خبرنامه آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز

با عضویت در خبرنامه آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز از آخرین اخبار و رویدادها مطلع شوید.

پرداخت هزینه آزمایشات دریافت گواهی پشتیبانی
صفحه اصلی
جستجو
دسته بندی
باشگاه
حساب کاربری