ورود / ثبت نام

باحمایت ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی، کارسوق‌های پنجمین دوره مسابقات علوم اعصاب شناختی در کشور در حال برگزاری است

سومین دوره کارسوق‌های آموزشی "پنجمین دوره مسابقات علوم اعصاب شناختی دانش آموزی" با هدف آشنایی دانش‏آموزان مستعد با اولویت‌های نقشه جامع علمی کشور و ...

سومین دوره کارسوق‌های آموزشی "پنجمین دوره مسابقات علوم اعصاب شناختی دانش آموزی" با هدف آشنایی دانش‏آموزان مستعد با اولویت‌های نقشه جامع علمی کشور و لزوم آشنایی و تربیت نوجوانان و جوانانی پرسشگر و پژوهشگر و هدایت آن‌ها به سوی این نیاز اساسی کشور، در حال برگزاری است.

این دوره با همکاری مرکز ملّی پرورش استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان وزارت آموزش و پرورش، ستاد توسعه‌ی علوم و فناوری های شناختی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، پژوهشکده‌ی ریاضیات پژوهشگاه دانش‌های بنیادی و اداره کل آموزش و پرورش استان‏ها در حال برگزاری است.

برپایی کارسوق‌ها از آذرماه امسال آغاز شده و تا پایان سال به صورت قطبی و در پنج قطب کرمان، زنجان، سمنان، شیراز و تهران به منظور پوشش سراسر کشور برگزار می شود که تا به حال دو کارسوق کرمان و زنجان برگزار شده است.

این کارسوق‏ها شامل یک کارگاه عمومی حافظه و چهار کارگاه تخصصی "الکتروفیزیولوژی"، "سایکوفیزیک"، "پردازش سیگنال" و "الکترونیک" است.

هدف از برگزاری این کارسوق‌ها آماده سازی دانش‌آموزان جهت انجام پروژه‌های علوم و فن آوری‏های شناختی برای مرحله نهایی مسابقات است که مهرماه 97 برگزار خواهد شد.

منبع: ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی

دیدگاه ها

برای ثبت دیدگاه کافیست وارد حساب کاربری خود شوید.

خبرنامه آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز

با عضویت در خبرنامه آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز از آخرین اخبار و رویدادها مطلع شوید.

پرداخت هزینه آزمایشات دریافت گواهی پشتیبانی
صفحه اصلی
جستجو
دسته بندی
باشگاه
حساب کاربری