ورود / ثبت نام

حضور و سخنرانی دکتر محمدرضا آی٬ رئیس آزمایشگاه ملی نقشه‌برداری مغز در مدرسه‌ی رادیولوژي ایران

"مدرسه‌ی رادیولوژی ایران" به دنبال ایده‌ی مدرسه‌ی رادیولوژی اروپا با هدف ظرفیت سازی در طبابت و نیز کمک به ارتقاء نقش این تخصص در مراقبت‌های سلامت برای رادیولوژیست‌های جوان به کمک انجمن رادیولوژي ایران راه‌اندازی شده است.

"مدرسه‌ی رادیولوژی ایران" به دنبال ایده‌ی مدرسه‌ی رادیولوژی اروپا با هدف ظرفیت سازی در طبابت و نیز کمک به ارتقاء نقش این تخصص در مراقبت‌های سلامت برای رادیولوژیست‌های جوان به کمک انجمن رادیولوژي ایران راه‌اندازی شده است. ماموریت این مدرسه تامین نیازهای آموزشی اعضای انجمن پس از فراغت از تحصیل می‌باشد.

چنین ایده‌ای اولین بار در بيست و چهارمين كنگره بين المللي راديولوژي ايران مطرح شد. دکتر صداقت با بيان اين كه در همه‌ی مراکز علمی دنیا در کنار مراکز رسمی و دولتی، مراکز علمی غیر دولتی نیز ایجاد شده که بتوانند با پتانسیل و توانایی‌های بخش غیردولتی براي پیشبرد بخش‌های علمی ایفای نقش کنند، خواستار تشكيل مدرسه‌ی راديولوژي در كشور شده بود. ایشان هم اکنون ریاست مدرسه را عهده دار می‌باشند.

دکتر محمدرضا آی رییس آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز٬ روز جمعه ۲۱ مهر ۱۳۹۶ با حضور در جمعی از اعضای مدرسه‌ی رادیولوژي ایران٬ رزیدنت‌های رادیولوژي و اساتید آن‌ها در مرکز تصویربرداری رادیولوژي مجتمع بیمارستانی امام خمینی به معرفی آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز پرداختند. مباحثی که مطرح شد به طور خلاصه به شرح زیر است:

  • - معرفی کلی آزمایشگاه و بیان اهداف و چشم‌اندازهای آن
  • - معرفی آزمایشگاه‌های تخصصی مجموعه و امکانات و تجهیزات هر آزمایشگاه
  • - خلاصه‌ای از فعالیت‌هایی که در آزمایشگاه انجام می‌گیرد و مشخص کردن گروه هدف هر کدام
  • - شرح وظایف آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز
  • - روند پذیرش پروژه
  • - برنامه‌ریزی‌هایی برای همکاری‌های آتی بین دو مجموعه
photo554
photo555

دیدگاه ها

برای ثبت دیدگاه کافیست وارد حساب کاربری خود شوید.

خبرنامه آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز

با عضویت در خبرنامه آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز از آخرین اخبار و رویدادها مطلع شوید.

پرداخت هزینه آزمایشات دریافت گواهی پشتیبانی
صفحه اصلی
جستجو
دسته بندی
باشگاه
حساب کاربری