ورود / ثبت نام

چهارمین مدرسه‌ی تابستانه‌ی علوم اعصاب شناختی کشور از ۲۰ تا ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ برگزار شد

چهارمین مدرسه‌ی تابستانه‌ی علوم اعصاب شناختی از ۲۰ تا ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ توسط آزمایشگاه ملی نقشه‌برداری مغز، با همکاری انجمن علوم اعصاب و حمایت ستاد توسعه‌ی علوم و فناوری‌های شناختی و با مشارکت اساتید برجسته‌ی این حوزه برگزار شد.

چهارمین مدرسه‌ی تابستانه‌ی علوم اعصاب شناختی از ۲۰ تا ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ توسط آزمایشگاه ملی نقشه‌برداری مغز، با همکاری انجمن علوم اعصاب و حمایت ستاد توسعه‌ی علوم و فناوری‌های شناختی و با مشارکت اساتید برجسته‌ی این حوزه برگزار شد.

این مدرسه با هدف آشنایی دانشجویان با فناوری‌های نوین علوم اعصاب شناختی و نقشه‌برداری مغز، تقویت و بالا بردن روحیه‌ی کار گروهی و تأکید بر تفکر بین‌ رشته‌ای و مورد استفاده قرار گرفتن آن در این حوزه، با حضور دانشجویان رشته‌های علوم پزشکی، علوم پایه، روانشناسی، فنی و مهندسی در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترای حرفه‌ای برگزار گردید.

کلینیک مغز و شناخت، دبیرخانه‌ی استعداد‌های درخشان دانشگاه علوم پزشکی ایران و انجمن دانشجویی علوم اعصاب صدرا نیز در برگزاری کارگاه همکاری داشتند.

مدرسه روز شنبه ۲۰ مرداد در آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز با سخنرانی دکتر محمدرضا آي، رئیس آزمایشگاه و دکتر ابهریان عضو هیئت مدیره‌ی انجمن علوم اعصاب، آغاز به کار کرد. پس از آن جلسه‌ی معارفه‌ی شرکت کنندگان تشکیل شد.

طی ۶ روز کلاس‌های تخصصی با موضوعات مختلف به ترتیب زیر، در آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز، دانشگاه علوم پزشکی ایران و کلینیک مغز و شناخت برگزار شد:

حس و ادراک، آگاهی و توجه (خانم دکتر خرمی)، پژوهش در علوم اعصاب و کار تیمی با رویکرد علوم اعصاب (دکتر پناهي و آقای سينا توكلي)، یادگیری و حافظه (دکتر حاتمی)، تشریح عملی مغز (دکتر گلچینی)، تفکر و زبان (دکتر نیلی پور)، بینایی و دیدار (دکتر راجی‌مهر)، توانبخشی شناختی (خانم دکتر رضاپور)، نورو مارکتینگ (خانم دکتر سماک‌نژاد)، نورو ایمیجینگ (دکتر خلیق رضوی)، فلسفه‌ی ذهن (دکتر مثمر)، شناخت اجتماعی (خانم دکتر مختاری)، مدل‌سازی شناختی و هوش مصنوعی (دکتر خسروآبادی) و جنبه‌های شناختی بیماری‌های عصبی (دکتر پرورش)

در این بین پس از برگزاری کلاس‌‌ها جلسات بحث گروهی نیز تشکیل ‌می‌شد. همچنین شرکت‌کنندگان از بخش‌های مختلف آزمایشگاه بازدید کردند.

در انتها ارزشیابی‌های عملی از دانشجویان به عمل آمد و گواهی معتبر از سوی آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز و دانشگاه علوم پزشکی ایران به آن‌ها اعطا شد.

photo1015
photo1016
photo1017
photo1018
photo1019
photo1020
photo1021
photo1022
photo1023
photo1024
photo1025
photo1026
photo1027
photo1028
photo1029
photo1030
photo1031
photo1032
photo1033

دیدگاه ها

برای ثبت دیدگاه کافیست وارد حساب کاربری خود شوید.

خبرنامه آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز

با عضویت در خبرنامه آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز از آخرین اخبار و رویدادها مطلع شوید.

پرداخت هزینه آزمایشات دریافت گواهی پشتیبانی
صفحه اصلی
جستجو
دسته بندی
باشگاه
حساب کاربری