ورود / ثبت نام

پنل آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز در ششمین کنگره‌ی علوم اعصاب پایه و بالینی (BCNC 2017)

پنل تخصصی NBML با موضوع نقشه برداری مغز در روز پنج‌شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۶ در سالن شماره ۲ در مرکز همایش‌های بین المللی رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد.

پنل تخصصی NBML با موضوع نقشه برداری مغز در روز پنج‌شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۶ در سالن شماره ۲ در مرکز همایش‌های بین المللی رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد.

این پنل با سخنرانی دکتر محمدرضا آی، رییس آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز در رابطه با معرفی آزمایشگاه و خدمات آن از افتتاح تا کنون آغاز شد و با سخنرانی دکتر جواد صفایی، عضو هیئت علمی دانشگاه فردوسی مشهد در ارتباط با اصول و مبانی NIRS و همچنین سخنرانی دکتر غلامعلی حسین‌زاده معاون پژوهش و فناوری آزمایشگاه در ارتباط با امکانات نوروایمیجینگ چند مدالیته‌ای موجود در آزمایشگاه ادامه یافت.

در این پنل برندگان اولین مسابقه‌ی ملی واسط مغز – رایانه (iBCIC) که چندی پیش توسط آزمایشگاه برگزار شده بود نیز اعلام شد و لوح تقدیر و جوایز نقدی برندگان اهدا شد.

تعداد زیادی از افرادی که پایان‌نامه‌های خود را در آزمایشگاه به انجام رسانده بودند در پنل حضور داشتند که در پایان برنامه از دو تن از آن‌ها دعوت شد تا روی سن رفته و انتقادات، نظرات و پیشنهادات خودشان را در رابطه با روند انجام پروژه و تجربه‌ی کار در در آزمایشگاه بیان کنند.

photo691
photo692
photo693
photo694
photo695
photo696

دیدگاه ها

برای ثبت دیدگاه کافیست وارد حساب کاربری خود شوید.

خبرنامه آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز

با عضویت در خبرنامه آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز از آخرین اخبار و رویدادها مطلع شوید.

پرداخت هزینه آزمایشات دریافت گواهی پشتیبانی
صفحه اصلی
جستجو
دسته بندی
باشگاه
حساب کاربری